Metin2-Pvp-Tr-Hile
 
  Ana Sayfa
  Mt2 Pvp Hileri
  Mt2 Tr Hileleri
  Mt2 Yeni Başlayanlara
  Metin2 Hamaci Server Kurma
  Hamaci Server Filesler
  Facebok Foto-Durum-Yorum-Sayfa Begendirici
  Port Map 2013 [Güncel]
  Filezilla Ayarları
  Sınırsız Nacivat
  Gm Simgeleri
  AppServ Site Programı[GÜNCELLENDİ 2013]
  Virtual Pc [Güncel]
  Hamachi Swye Panel Anlatım ve Dosyası[GÜNCELLENDİ 2013]
  Npc SabitLeme[GÜNCELLENDİ 2013]
  GM Programı GM Atak Server[GÜNCELLENDİ 2013]
  HAMACHİ SW GİRİŞ[GÜNCELLENDİ 2013]
  Sw Kurma Dosyaları
  Npc Paketi Çoklu
  Slotun Para-Exp-Defans VB Oranlarını Ayarlama
  ostüm Sistemi l Kostüm Saçları l Gelişmiş Binek Sistemi l2013 Files
  Ws Server Npc paketi
  LwL Sınırı Ayarlama
  4 Ch Acma
  Efsun Nesnesini 200 Koyma
  Ticarate Koyulmayan İtemleri Ticarete Koyma
  Maxmi Server Files
  Videolu Anlatım Server Files
  Kanatlı Gm Logosu
  Yeni Oyuncu Gelince Ad Yazma
  Level Para Npc
  Özel Ox Soruları
  Kanal Kapandıgında Otomatik Acma
  Yeni Slotlar
  Gangnam Style Geldi
  Nacivat Acıgı Kapatma[ÖNEMLİ]
  Yeni Zırh Ve Silah
  Sandık Para Zarfı Ay ışıgı V.B İçinden Çıkan İtemleri Ayarlama
  Küfür Engelleme
  Server Hızlandırma
  Kostüm Pet Sistemi [Güncel]
  FreeBSD Server Kurma[Bilisimlerin Kurduğu]
  Putyy Hakında
  Tr Tipi Dönüşüm
  Yeşil Efsun , Yeşil Güç , Çırak Sandıkları Serverine Ekle
  İstediğin silah ort bec getirmek
  Pet Sistemi
  Server için yardımcı Program
  İtemleri Yanma Oranı Ayarlam
  Yeni Zırh Silah 2
  Pvp Site Kurma
  Gm Npc
  Gece-Gündüz Otamatik Değişim
  [Yeni] Muhteşem Yeni Statü Effect & Yeni Level Up Effect
  Yeni Köy Görünüm Güncel
  Files Kuramıyorum !! Kurarken Hata Alıyorum !!" Diyenler Baksın
  Beta Zırh [ALTIN]Konu
  TolqaAnac l V4 Final Files l Tüm Herşeye Nokta Koyan Files.
  Çok Yönlü Npc
  Ox Soruları 13 Ağustos 2013
  Silahlarınızın Vuruşları Kapalı Mı ? İstediğiniz Şekilde Ayarlayın.!
  Server Files'ler Ve PvP Server Kurmak için programlar
  Metin2 Server Sahiplerinin İşine Yarıyacak Tüm Programlar Bi Arada ##CorpusTR##
  Metin2 Başlangıç Levelini Ayarlama
  GM Server Yapma | Oyuncular Panel İle Anlık Olarak GM lik Alıyor!
  6-7 Efsun Nesnesini Sorunsuz
  Ox Soruları
  Hangi program ne işe yarar
  Oyun içi Ep Market
  Balı tutma yarışması npc
  Ögretmenler Skileri p verme
  Server İçin Efsun Ayarları
  2013 Fileslere Özel 65 Level Başlangıç
  ***130 Level Başlangıçlı Give_Basic_Weapon.start Dosyası***
  Yeni ox Soruları Kendi Yapımım
  Orjinal Winrar
Oyun içi Ep Market
Merhaba Arkadaşlar Bir Çok Kişinin Aradığı Oyun İçin Ep Marketi Questini Paylaşacağım Size. Bu Quest İle Ep Marketinize Yeni İtem Ekleyebilir Onun Kaç Ep'e Satılacağını Belirleyebilirsiniz. Paylaşmadan Önce Belirtiyim Konu Epvp'den Alıntıdır. Ben Sadece O Forumda Olmayan Arkadaşlar İçin Türkçelerştirilmiş Bir Halini Paylaşıyorum. Buyrun quest halinde puttye okutmanız Yeterlidir.
PHP- Kodu:
----------------------------------------------------------------------  
--- 
Legetman Question 
----------------------------------------------------------------------  
quest ingameshop begin  
    state start begin  
        
function add_newcategory(name)  
            if(
name == "" or tostring(name) == nilthen  
                
return -1  
            end  
            mysql_query
("insert into player.ingameshop_category values ('"..name.."') ")  
        
end  
        
function load_category()  
            
local a mysql_query("select * from player.ingameshop_category")  
            
local list = {}  
            
table.foreachi(a,  
                function(
n,p)  
                    list[
n] = a.category_name[n]  
            
end)  
            if(
table.getn(a) == 0then  
                
return -1  
            end  
            
return list  
        
end  
        
function load_items(categoryname)  
            
local a mysql_query("select* from player.ingameshop where category_name = '"..categoryname.."'")  
            if(
table.getn(a) == 0then  
                
return -1  
            end  
            local vnums
,names,counts,eps = {},{},{},{}  
            
table.foreachi(a,  
                function(
n,p)  
                    
vnums[n],names[n],counts[n],eps[n] = a.category_itemvnum[n],item_name(a.category_itemvnum[n]),a.category_itemcount[n],a.category_ep[n]  
            
end)  
            return 
vnums,names,counts,eps  
        end  
        
function check_name(name)  
            if(
name == "" or tostring(name) == nilthen  
                
return 0  
            end  
            local a 
mysql_query("select * from player.ingameshop_category where category_name = '"..name.."'")  
            if(
table.getn(a) == 1then  
                
return -1  
            end  
        end  
        
function buy(vnum,count,ep)  
            
mysql_query("update player.ingameshop_player set ep = ep-'"..ep.."' where id = '"..pc.get_player_id().."'")  
            
pc.give_item2(vnum,count)  
        
end  
        
function totalep()  
            
local a mysql_query("select * from player.ingameshop_player where id = '"..pc.get_player_id().."'")  
            return 
a.ep[1]  
        
end  
        
function add_newitem(categoryname,vnum,count,ep)  
            
mysql_query("insert into player.ingameshop values ('"..categoryname.."','"..vnum.."','"..count.."','"..ep.."') ")  
        
end  
        when 20354.chat
."Yönetim Paneli" with pc.is_gm() begin  
            say_title
(mob_name(npc.get_race())..":")  
            
say("")  
            ---  
            
say("Yönetim Paneline hoşgeldiniz, Bay/Bayan."..pc.name)  
            
say("Ne yapmak istiyorsunuz?")  
            
say("")  
            
local s select("Yeni bir kategori ekle","Yeni obje ekle","Ejderha Markası yükle","Kapat")  
            if(
== 1then  
                say_title
("Yeni bir kategori ekle:")  
                
say("")  
                ---  
                
say("Lütfen yeni kategorinin ismini yazın.")  
                
say("")  
                
local name tostring(input())  
                
local check ingameshop.check_name(name)  
                if(
name == "" or name == nilthen  
                    say_title
("Hata:")  
                    
say("")  
                    ---  
                    
say_reward("Bir kategori adı gerekiyor.")  
                    
say_reward("")  
                    return;  
                elseif(
check == -1then  
                    say_title
("Hata:")  
                    
say("")  
                    ---  
                    
say_reward("Zaten böyle bir kategori var.")  
                    
say_reward("")  
                    return;  
                
end  
                say_title
("Yeni bir kategori ekle:")  
                
say("")  
                ---  
                
ingameshop.add_newcategory(name)  
                
say_reward("Yeni bir kategori ekleme başarılı.")  
                
say_reward("Teşekkürler!")  
                
say_reward("")  
            elseif(
== 2then  
                say_title
("Yeni obje ekle:")  
                
say("")  
                ---  
                
say("Ekliyeceğiniz obje için bir kategori")  
                
say("seçin.")  
                
say("")  
                
local tables ingameshop.load_category()  
                
table.insert(tables,"Kapat")  
                
local select select_table(tables)  
                if(
table.getn(tables) == selectthen  
                    
return;  
                
end  
                say_title
(tables[select]..":")  
                
say("")  
                ---  
                
say("Lütfen vnum'u giriniz.")  
                
say("")  
                
local vnum tonumber(input())  
                if(
vnum == "" or vnum == nilthen  
                    say_title
("Hata:")  
                    
say("")  
                    ---  
                    
say_reward("Bir vnum girmek zorundasın.")  
                    
say_reward("")  
                    return;  
                
end  
                say_title
(tables[select]..":")  
                
say("")  
                ---  
                
say("Lütfen obje adedini yazın.")  
                
say("")  
                
local count tonumber(input())  
                if(
count == "" or count == nilthen  
                    say_title
("Hata:")  
                    
say("")  
                    ---  
                    
say_reward("Bir obje adedi girmelisin.")  
                    
say_reward("")  
                    return;  
                
end  
                say_title
(tables[select]..":")  
                
say("")  
                --  
                
say("Ne kadara satılacak? ")  
                
say("EP(Ejderha Markası)")  
                
local ep tonumber(input())  
                if(
ep == "" or ep == nilthen  
                    say_title
("Hata:")  
                    
say("")  
                    ---  
                    
say_reward("Objeyi kategoriye koyabilmek için EP'i belirtmek zorundasın.")  
                    return;  
                
end  
                say_title
("Yeni obje ekle:")  
                
say("")  
                ---  
                
ingameshop.add_newitem(tostring(tables[select]),vnum,count,ep)  
                
say_reward("Obje adı : "..item_name(vnum))  
                
say_reward("Obje adedi : "..count)  
                
say_reward("Satılacak EP miktarı : "..ep)  
                
say("")  
                
say_reward("Obje başarıyla eklendi.")  
            elseif(
== 3then  
                say_title
("EP(Ejderha Markası) Yükle:")  
                
say("")  
                ---  
                
say("Isim giriniz")  
                
say("")  
                
local sname tostring(input())  
                
local find find_pc_by_name(sname)  
                if(
sname == "" or sname == nilthen  
                    say_title
("Hata:")  
                    
say("")  
                    ---  
                    
say_reward("Anlıyorum fakat bir isim olmadan")  
                    
say_reward("hiçbir şey yapamam.")  
                    return;  
                elseif(
sname == pc.get_name()) then  
                    say_title
("Hata:")  
                    
say("")  
                    ---  
                    
say_reward("Neden kendi ismini yazıyorsun?")  
                    return;  
                elseif(
find == 0then  
                    say_title
("Hata:")  
                    
say("")  
                    ---  
                    
say_reward("Böyle birisi yok ya da çevrimdışı.")  
                    
say_reward("")  
                    return ;  
                
end  
                say_title
("EP(Ejderha Markası) Yükle:")  
                
say("")  
                ---  
                
say("Miktar giriniz")  
                
say("")  
                
local ep tonumber(input())  
                if(
ep == "" or ep == nilthen  
                    say_title
("Hata:")  
                    
say("")  
                    ---  
                    
say_reward("Bilmiyor musun?")  
                    return;  
                
end  
                local select 
pc.select(find)  
                
mysql_query("update ingameshop_player set ep = ep+'"..ep.."' where id = '"..pc.get_player_id().."'")  
                
local name pc.name  
                pc
.select(select)  
                
say_reward("Ejderha markası yüklendi. Teşekkürler.")  
            
end  
        end  
        when 20354.chat
."In-game itemshop system" begin  
            say_title
(mob_name(npc.get_race())..":")  
            
say("")  
            ---  
            if(
pc.getf("ingameshop","ep") == 0then  
                pc
.setf("ingameshop","ep",1)  
                
mysql_query("insert into player.ingameshop_player values ('"..pc.get_player_id().."','0')")  
            
end  
            say
("Merhaba "..pc.name.." oyun-içi")  
            
say("alışveriş sistemine hoşgeldin.")  
            
say("")  
            
say_reward("Mevcut EP(Ejderha Markası): "..ingameshop.totalep())  
            
say_reward("Ne yapmak istiyorsun?")  
            
say("")  
            
local s select("Nesne markete giriş yap","Kapat")  
            if(
== 1then  
                say_title
("Nesne markete giriş yap")  
                
say("")  
                ---  
                
say("Lütfen bir kategori seçin.")  
                
say("")  
                
local tables ingameshop.load_category()  
                
table.insert(tables,"Kapat")  
                
local select select_table(tables)  
                if(
table.getn(tables) == selectthen  
                    
return;  
                
end  
                say_title
(tables[select])  
                
say("")  
                ---  
                
local vnums,names,counts,eps ingameshop.load_items(tostring(tables[select]))  
                
say("Mevcut nesneler sıralandı.")  
                
say("")  
                
table.insert(names,"Hayır")  
                
local items select_table(names)  
                if(
table.getn(names) == itemsthen  
                    
return;  
                
end  
                say_title
(names[items].." özellikleri:")  
                
say("")  
                ---  
                
say("Obje adı: "..names[items])  
                
say("Obje adedi: "..counts[items])  
                
say("Gerekli EP Miktarı: "..eps[items])  
                
say("")  
                
say_item_vnum(vnums[items])  
                
say("")  
                
wait()  
                
say_title("Karar:")  
                
say("")  
                ---  
                
say_reward("Satın almak istiyor musun?")  
                
local option = {"Evet","Hayır"}  
                
local confirms select_table(option)  
                if(
confirms == 2then  
                    
return  
                
end  
                
if(ingameshop.totalep() < eps[items]) then  
                    say_title
("Hata:")  
                    
say("")  
                    --  
                    
say_reward(string.format("Bu obje satın almak için %d ep gerekli.",eps[items]))  
                    
say_reward("")  
                    return;  
                
end  
                say_title
(names[items].." aldın.")  
                
say("")  
                ---  
                
say(names[items].." objeyi satın aldın.")  
                
say("O artık envaterinde!")  
                
ingameshop.buy(vnums[items],counts[items],eps[items])                  
            
end  
        end  
    end  
end  

Puttye Okutmayı bilmeyenler için basitce anlatıyım. ilk başta klosör seçeneklerinden dosya uzantılarını gösteri ayarlıyacaksınız bunu googleden arayın bulursunuz hemen. sonra yeni metin belgesi olusturun ve adını market yapın uzantısını .txt yerine lua yapın eğer notepad++ varsa onunla yoksa not deftei ile açıp yukarıda paylaştığım questi kopyalayıp yapıştırın ve kaydedin. kodlamayı ansı kodlaması yapın türkçe karekterde sorun yaşamak istemiyorsanız. şimdi filezilladan
HTML-Kodu:
/usr/game/share/locale/turkey/quest
bölümüne bu market.luayı atın ardından puttye
HTML-Kodu:
cd /usr/game/share/locale/turkey/quest
yazıp enterleyin ve
HTML-Kodu:
ee hongkong_list
yazın bi liste açılacak en altına inin market.lua yazıp 1 esc 2 enter yapıyoruz. şimdi sadece tek bi işlem kaldı puttyeilk başta
HTML-Kodu:
cd /usr/game/share/locale/turkey/quest
daha sonra
HTML-Kodu:
./qc market.lua
yazıyoruz ve ardından reboot işlem tamamdır anatım birazcık karısık oldu anlatma yeteneğim fazla iyi değil  eğer daha güzel bi anlatım istiyorsanız forumda bulabilirsiniz hepinize teşekkürler
Buyrun Oyun İçi Görüntü:












PHP- Kodu:
SET FOREIGN_KEY_CHECKS=0;  

-- ----------------------------  
-- 
Table structure for `ingameshop`  
-- ----------------------------  
DROP TABLE IF EXISTS `ingameshop`;  
CREATE TABLE `ingameshop` (  
  `
category_namevarchar(255character set latin1 NOT NULL,  
  `
category_itemvnumint(255NOT NULL,  
  `
category_itemcountint(255NOT NULL,  
  `
category_epint(255NOT NULL  
ENGINE=MyISAM DEFAULT CHARSET=latin5;  

-- ----------------------------  
-- 
Records of ingameshop  
-- ----------------------------  

-- ----------------------------  
-- 
Table structure for `ingameshop_category`  
-- ----------------------------  
DROP TABLE IF EXISTS `ingameshop_category`;  
CREATE TABLE `ingameshop_category` (  
  `
category_namevarchar(255NOT NULL,  
  
PRIMARY KEY  (`category_name`)  
ENGINE=MyISAM DEFAULT CHARSET=latin5;  

-- ----------------------------  
-- 
Records of ingameshop_category  
-- ----------------------------  

-- ----------------------------  
-- 
Table structure for `ingameshop_player`  
-- ----------------------------  
DROP TABLE IF EXISTS `ingameshop_player`;  
CREATE TABLE `ingameshop_player` (  
  `
idint(16NOT NULL,  
  `
epint(255NOT NULL  
ENGINE=MyISAM DEFAULT CHARSET=latin1;  

-- ----------------------------  
-- 
Records of ingameshop_player  
-- ----------------------------  
bunu da olusturdugunuz navicat dbsine ekleyeceksiniz. peki bunu nasıl yapacağız masa üstüne market.txt adında bir metin belgesi açıyoruz ardından uzantısı olan txtyi silip sql yapıyoruz. şimdi navicatı açıp serverimize bağlanalım ve player sekmesine sağ tıklayalım orada seçeneklerde execute sql file diye bir seçenek çıkacak ona tıklıyoruz ve düzenlediğimiz market.sql dosyasını seçiyoruz. starta basıyoruz. yükleme işlemi bittikten sonra oyun içi market sistemi hazırlanmış oluyor şimdi tek yapmanız gereken şey bi reboot atıp şehir bekcisine giderek hangi itemi ne kadara satacağınızı ayarlamak 


Bİrde Vİdeo EKledim BUyrun
 
 
   
Facebook beğen  
 
 
Bugün 2 ziyaretçi (3 klik) kişi burdaydı!
Bu web sitesi ücretsiz olarak Bedava-Sitem.com ile oluşturulmuştur. Siz de kendi web sitenizi kurmak ister misiniz?
Ücretsiz kaydol